Fortsat donationer

Før jul havde eleverne om myg. Her er vigtige ord “stillestående” og “myggenet”

Den offentlige indsamling er afsluttet, men der kommer stadig private bidrag til skolen. Der er nu samlet 268.652,14 kroner ind til skolen.Vi takker for de seneste bidrag fra Birte Christensen, Lissy Pedersen og familien Mathorne.

Næsten alle pengene er brugt, og resultatet er en skolebygning, latriner, et kontor og skolemøbler. De nye donationer bliver brugt på skolemøbler og skolematerialer.

Ved det seneste besøg i Biry havde private desuden doneret penge til skolehæfter, blyanter, kuglepenne, tegnehæfter, farver, passersæt, lange linealer, viskelædere, blyantspidsere. Der var også fodboldtrøjer og romaner på fransk.

Dette indlæg blev udgivet i Nyt fra Indsamlingen og tagget , . Bogmærk permalinket.