Stor støtte til skolekantine

Skolen i Biry er taknemmelig! Foreningen har søgt støtte fra Erik Thunes Legat af 1954. Vi søgte 50.000 kroner til at etablere en skolekantine i forbindelse med skolen, og foreningen har fået hele beløbet bevilget. Kulturministeriets udlodningsmidler har tidligere støttet projektet, så nu kan det blive sat i gang til glæde for eleverne i Biry.

Skolen i Biry er taknemmelig for tilliden og støtten og glæder sig til at sætte gang i projektet!

Af kommentarerne fra Thunes Legat fremgår det, at det er et rigtigt hattedameprojekt, som de normalt ikke vil støtte. Men heldigvis kan de se potentialet! Så må vi i foreningen leve med at være hattedamer for en tid.

Med det generøse bidrag er den samlede indsamling nu oppe på 322.102,14 kroner.

Dette indlæg blev udgivet i Nyt fra Indsamlingen og tagget , . Bogmærk permalinket.