Sølvbryllupsgaver til Skolen i Biry

Villy Sørensen og Susanne Hemdorff har fejret sølvbryllup. I stedet for ting havde de ønsket sig bidrag til Skolen i Biry.

Gæsterne efterkom i vid udstrækning ønsket, og de gav i alt næsten 8000 kr. til det gode formål.

En stor tak for de rundhåndede bidrag til: Tove og Kjeld Simonsen – Olle Hemdorff, Lars Eriksen, Lena Hemdorff og Ida Hemdorff Eriksen – Jytte Jensen – Grethe Hermansen – Bente og Poul Erik Larsen – Dorrit Udengaard, John Suffolk og Christian Nissen – Ruth Hansen og Max Jepsen – Else Sørensen – Holger og Birthe Sørensen – Niels Henrik, Betina, Oliver og Lucas Sørensen og Sarah Thomsen – Jesper, Maria og Emilie Sørensen – Steen og Nina Geertsen – Patrick Swinnen.

Der er nu samlet 128.621,54 kroner ind til Skolen i Biry.

Dette indlæg blev udgivet i Nyt fra Indsamlingen og tagget , . Bogmærk permalinket.