Brug Livet Fonden

Somé hilser på sin fars kamel. Somé kommer fra en udflytterlandsby fra og er en af de elever, som har gennemført 3. klasse i Skolen i Biry

Indsamlingen har nu rundet 211.509,36 kroner efter bidrag fra Birte Christensen og familien Mathorne.

Foreningen Skolen i Biry opfordrer alle til at støtte os på PFA-fondens BrugLivetFonden  Du klikker på hjertet og giver dermed din stemme til foreningen. Projekter med flest stemmer har mulighed for at få en donation fra fonden. Du skal stemme senest den 15. december!

Dette indlæg blev udgivet i Nyt fra Indsamlingen og tagget , . Bogmærk permalinket.